Beading: ścieg łańcuszkowy (daisy chain stich)

Dzisiaj prezentuję kolejny tutorial z cyklu ściegów koralikowych. Wzór daisy chain przypomina wianek z kwiatków, szczególnie jeśli wybierzemy wesołe kolory, ale można go też wykonać w wersji eleganckiej, jak pokazuję w przykładzie.



Podstawowe materiały potrzebne do wykonania bransoletki ściegiem daisy chain to:
- nić 
- igła z małym uszkiem,
- zapięcie,
- koraliki: tutaj zastosowałam Toho 110 oraz FirePolish 4 mm.


Wykonanie bransoletki zaczynamy od zrobienia pętelki z koralików, na której na samym końcu zamocujemy zapięcie. Objaśnienie jak ją wykonać można znaleźć w poprzednim poście klikając TUTAJ.


Ścieg daisy chain rozpoczynamy od nawleczenia na nitkę 10 małych koralików. W przykładzie zastosowałam Toho 110.

Przewlekamy nitkę przez pierwszy koralik tak, by powstało kółeczko.

Następnie nawlekamy na nić duży koralik, ja zastosowałam FirePolish 4 mm. Kolejno przewlekamy nitkę przez koralik zaznaczony na schemacie na zielono i pierwszy element ściegu gotowy.

Wszystkie następne elementy wykonujemy nawlekając 9 małych koralików i jeden duży na środku.

Ilość małych koralików można zmieniać w zależności od wielkości koralika środkowego. Najlepiej nawlec koraliki na próbę i zobaczyć jak się prezentują razem.






2 komentarze:

  1. Super tutorial! Na pewno spróbuję kiedyś swoich sił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Tuż po świętach postaram się dodać kolejne tutoriale z koralików.

    OdpowiedzUsuń

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.
Snow-Falling-Effect