02 października

Kosze spaghetti

 Pisałam już o sznurku bawełnianym, z którego w ostatnim czasie zrobiłam puf, organizer na drobiazgi, czy dywan. Pora na kolejny nowy materiał - bawełnianą włóczkę spaghetti. Włóczka ta jest dostępna na naszym rynku już od dawna, nie miałam jednak dotychczas okazji jej wypróbować. Robi się nią całkiem przyjemnie, robótki szybko przybywa. Wadą jest to, że motki mogą mieć nawój nici różnej grubości - bawełna jest przeważnie z recyklingu. Kolejnym minusem jest mała sztywność. Kosze, które zrobiłam są dosyć duże i puste nie trzymały formy w przeciwieństwie np. do podobnych koszy ale wykonanych ze sznurka 5 mm. Nie zrażam się jednak do tego materiału, mam w planach wykonanie torebki kopertówki, na pewno dam znać jak mi poszło. 









1 komentarz:

Copyright © Mobi handmade , Blogger