08 sierpnia

Ramka mix media


Mix media to metoda kreatywnego łączenia różnych technik w jednej pracy. Wykorzystywać można m.in. kolorowe mgiełki, pasty strukturalne, szablony, stemple, scrapki, tasiemki, wstążki, papierowe kwiaty czy serwetki. Szczególnie efektownie prezentują się mix mediowe prace wykonane na podobraziu ale zdobić można także przedmioty z drewna, np. szkatułki. Dziś chciałabym zaprezentować moją pierwszą pracę wykonaną tą metodą, którą przygotowałam specjalnie na wyzwanie na blogu Decu Style.



 Na tę tekturową ramkę na trzy fotografie długo nie miałam pomysłu.


 Zdecydowałam się na różowo fioletową kolorystykę i postarzenia.


Kwiatuszki wykonałam z foamiranu.   


 Fioletowe grona to pomalowane kulki styropianu.


Motylki wycięłam dziurkaczem, podmalowałam akwarelą, postarzyłam i przykleiłam małe serduszka do zdobienia paznokci. Tekturowe serduszko pokryłam pastą strukturalną.


 Biały sznureczek przeplata się po całej ramce.



 Znalazło się też miejsce dla kilku starych guziczków i bawełnianej koronki.



 Różowy pasek i kwiatki to elementy wycięte z serwetki. Zrobiłam też kilka kleksów lakierem do paznokci.



Zacieki nadały pracy charakteru, zrobiłam je bitumenem.



















4 komentarze:

Copyright © Mobi handmade , Blogger