05 maja

Przed i po: dzbanuszek

DIY, home decor, przed i po, tutorial,
Kolejny wpis z serii przed i po, a w nim szklany dzbanuszek zakupiony za 2 zł w sklepie z używaną odzieżą. Spodobała mi się jego ciekawa, geometryczna forma jednak stare i pożółkłe szkło odbierało mu cały urok. Początkowo zamierzałam pomalować go zwyczajnie farbą ale ostatecznie wybrałam lakiery w sprayu, które według mnie lepiej sprawdzają się na takich gładkich powierzchniach. Dodatkowo mają krótki czas schnięcia, więc cała praca trwała dosłownie 10 minut.  


DIY, home decor, przed i po, tutorial,

DIY, home decor, przed i po, tutorial,

Potrzebujemy:
- szklany flakonik,
- farby w sprayu w dwóch kolorach.


DIY, home decor, przed i po, tutorial,
Zaczęłam od pomalowania całej buteleczki na kolor kremowy.


DIY, home decor, przed i po, tutorial,
 Po wyschnięciu postawiłam flakonik do góry nogami i farbą w kolorze miętowym malowałam trzymając spray pod kątem 90 st.


DIY, home decor, przed i po, tutorial,
W ten sam sposób pomalowałam boki delikatnie odchylając flakonik.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Mobi handmade , Blogger