17 lipca

Makramowy abażur DIY

Dzisiaj chciałabym się pochwalić moim pierwszym makramowym abażurem. Jako, że nie miałam wcześniej doświadczenia z większymi robótkami makramowymi długo zastanawiałam się od czego zacząć. Szukałam inspiracji i pomysłów na pintereście przeglądałam blogi DIY w poszukiwaniu konkretnych instruktarzy ale jakoś nie trafiłam na nic co odpowiadało by mi w 100 %. Udało mi się za to zgromadzić sporo praktycznych wskazówek, które okazały się bardzo pomocne już na etapie wyplatania. Zaczynając pracę nie miałam rozrysowanego konkretnego schematu, chciałam jedynie aby abażur był mocno zabudowany, zakrywał żarówkę oraz ładnie rozpraszał światło. Jak na pierwszy raz wyszło całkiem nieźle ale w przyszłych projektach planuję wykorzystać bardziej złożone sploty.












1 komentarz:

  1. Przepiękny! Podoba mi się taki "uporządkowany" wzór makramy, abażur wygląda bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mobi handmade , Blogger