22 lutego

Letnia torebka z bawełnianego sznurka

Choć za oknami jest ciągle szaro i jak na złość zaczął prószyć śnieg, mi marzy się już lato i wakacje. W oczekiwaniu na cieplejsze dni, zrobiłam więc letnią torebkę z bawełnianego sznurka idealną na wczasy nad morzem. Kształt torby przypomina popularne koszyki, denko zrobiłam na bazie owalu, ścianki rozszerzają się ku górze. Wzór nieco ażurowy odsłania jasną, jednolitą podszewkę. Użyłam gotowego uchwytu do torebek, w internecie jest ich szeroki wybór. Do przyszycia zastosowałam mulinę, gdyż najłatwiej można dobrać odpowiedni jej kolor. Oficjalnie jestem gotowa na lato, a Wy?







2 komentarze:

  1. Ja dopiero gotuję się na wiosnę, bo na lato to za długo czekać. ;) Świetna ta torba, kolor ma boski. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Faktycznie póki co trudno nawet o wiośnie mówić :D Ale pomarzyć o wakacjach można ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mobi handmade , Blogger