20 października

Torebka z dzikimi różami

róże z koralików kwiaty z koralików beading torebka z koralikami
Wystarczy garść koralików, żeby przerobić nudną torebkę w ekstrawagancki dodatek. Róże z cieniowanych koralików mienią się w sztucznym, wieczornym świetle i przykuwają uwagę. To propozycja nie tylko na sylwestra. Kwiaty zrobione według takiego samego schematu w intensywnych czerwieniach i żółciach świetnie sprawdzą się jako letni, wakacyjny dodatek.









Potrzebujemy:
- nić
- koraliki, np. Toho 150 w trzech odcieniach 
(ja użyłam Silver-Lined Crystal, Silver-Lined Gray, Opaque Jet)
- igłę z małym uszkiem.



Wykonałam po pięć płatków z każdego z rozmiarów, zgodnie z powyższymi schematami. Do szycia stosowałam ścieg peyote. Instrukcję jak go wykonywać znajdziesz tutaj. Zaczynałam od środka płatka, następnie wykonywałam jedną połówkę do końca i przechodziłam do drugiej. Ostatni, najwyższy rząd doszywałam ściegiem cegiełkowym na samym końcu.


Po zrobieniu pięciu sztuk płatki zszywałam razem, a następnie gotowe kwiatki przyszywałam do torebki.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Mobi handmade , Blogger