13 grudnia

Świąteczne inspiracje: choinki


Choinka to niewątpliwie symbol Świąt Bożego Narodzenia, a jej wspólne dekorowanie jest tradycją w wielu domach. Dla tych wszystkich, którzy z jakiś powodów nie mogą pozwolić sobie na prawdziwe drzewko, przygotowałyśmy kilka pomysłów na choinki DIY z materiałów takich jak pióra, osika czy papier.


 
Bazą tej choinki jest styropianowy stelaż, który okręciłam tiulową tasiemką i dodałam kilka koralików oraz srebrnych śnieżynek, które zamocowałam szpilkami.



Tu ponownie wykorzystałam styropianową bazę, ale nieco mniejszą. Wyszła lekka i romantyczna choineczka, która będzie pasować do każdego wnętrza.



Choinka w stylu upcykling? Czemu nie! To świąteczne drzewko powstało ze starej książki z tablicami inżynierskimi. Należy wyciąć ok. 100 stron, pozaginać kartki do środka i skleić. Pomysł zaczerpnęłam z najnowszego wydania czasopisma Wena Design.




Aby wykonać osikową choinkę, można zakupić płatki lub gotowy zestaw ze wszystkimi potrzebnymi elementami. Osikę namaczamy w wodzie i gdy zmięknie formujemy piórka. Następnie sklejamy klejem na gorąco, zaczynając od największych przy spodzie.





1 komentarz:

  1. Bardzo pomysłowe, świetne np. do biura:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Mobi handmade , Blogger